Despre mine în câteva cuvinte


Mai zilele trecute, am fost nominalizat de către Maria la liebster-award, un mod de a evidenţia blogurile care nu sunt cunoscute, dar care sunt bine scrise, de a ne putea cunoaşte mai bine…..şi de ce nu…..să legăm prietenii bazate pe creativitate şi inspiraţie. Şi cum poţi să cunoşti un om, un om care stă în spatele acestor articole creative, decât dacă îi adresezi întrebari care să facă cunoscută personalitatea, modul de gândire şi de ce nu, modul de a trăi.
Îi mulţumesc Mariei, pentru această provocare, dacă îmi este permis să o numesc aşa, şi iată răspunsurile mele…..sincere.
1- Gen literar preferat?
Nu pot să spun că sunt un pasionat, în bunul sens al cuvântului, de citit, dar pe cât îmi permite timpul citesc. Toţi spunem că nu avem timp, că ne preocupă alte lucruri, dar….chiar dacă trecem prin aşa zisul secol al vitezei,cu siguranţă o să găsi măcăr o adiere de timp, în care să putem savura din rândurile unei cărţi. Ador genul liric. Cu el am crescut, m-am maturizat, şi de ce nu……poate o să şi îmbătrânesc. Dar nu mă dau în lături nici de la genul dramatic. Este un mod de ami stimula neuronii să lucreze mai mult.

2 – Ultima carte citită?

Ultima carte? Sunt o fire care nu mă satisface puţinul, aşa că am începute acum două cărţi. Nu ştiu când voi reuşi să le termin, dar dacă mă întrebi de ceea ce am citit ultima dată…..zic James Clavell-Sogun 1.

3 – Blog preferat.De ce?

Nu pot să nominalizez un blog preferat, online-ul „gâfâie” de atâtea bloguri. Care culinare, fashion, foto, turism, personale, eu citind mai mult blogurile personale. Aş specifica doar Copacul cu vise. . Nu citesc blogurile vedetelor deoarece sunt plictisitoare. Trăirile oamenilor de rând sunt mai apropiate de sufletul meu.

4 – De ce un blog în online și nu un jurnal personal într-o agendă?

Un blog în online…..pentru a destăinui secretele şi suferinţele sufletului meu, pentru că este modalitatea de a mă relaxa, de a mă certa când este cazul, şi de a mă bucura cu cei ce citesc rândurile-mi scrise. Dacă aş putea da timpul înapoi, aş reveni la vechea agendă scrisă, în care să îmi aştern pe o filă electronică, trăirile de fiecare zi. Dar scrierea electronică îmi este soluţia favorabilă problemelor mele.

5 – Care îți este cel mai mare câștig de pe urma blogului?
Cel mai mare? Hmmm……bani nicidecum, lucruri…..iarăşi pauză, experienţă şi emoţii……cât cuprinde, dar am descoperit un prieten cu suflet ca un soare. Şi te întreb şi eu…..ce este mai valoros….banii, lucrurile care oricum sunt trecătoare, sau un prieten în adevăratul sens al cuvântului?

6 – Dacă mâine nu ar mai fi internet, cu ce ai compensa lipsa blogului?
Sigur o să mă adaptez situaţiei. Am o pasiune care mă preocupă zi de zi. Origami-ul mă face de multe ori să uit noţiunea timpului. Şi ca supliment, sunt precaut, am descărcate cărţi electronice în laptop de aş putea citi ani de zile neîntrerupt.

7- Ce culoare are sufletul tău.
Nu pot să îmi fac o caracterizare personală. Aştept părerea celor ce mă cunosc. Sunt un trecător prin lume, cu gănduri bune, cu uşa sufletului deschis celor ce vor să îl cunoască şi să îi împrospăteze culoarea.

8 – Calități în cinci cuvinte

Nu m-am obosit niciodată să văd dacă am calităţi.

9 – Care crezi că este cel mai mare păcat al tău?

Păcatul meu este că m-am născut în această lume, în care nu îmi găsesc locul. Iarăşi un păcat, sau unul dintre ele, este că am primit în dar o viaţă……şi e numai una, şi nu m-am îngrijit de ea. Sper să am iertare de la Dumnezeu pentru acest păcat, şi să îmi dea puterea să descopăr drumul pe care ar trebui să îl urmez tot restul vieţii.

10 – Ce mesaj ai scrie pe un zmeu înălțat la ceruri?

Să recapăt, măcăr câte puţin, din ceea ce am pierdut acum 13 ani, iar dacă aş şti că ar ajunge la atotputernicul, l-aş ruga să mă elibereze de toate păcatele.

11 – Ce ai vrea să fii într-o viață viitoare?
Eu nu cred că este o viaţă viitoare, nu cred în reîncarnare. Trăim acest prezent sumbru iar pe aşa zisa „lumea cealaltă” Vom fi doar suflete, fără nume, făr de chip, fără trăire fizică. Dar să presupunem că ar fi, aş vrea să fiu tot eu însămi, dar să fiu mai drept, mai optimist şi mai sănătos. Nimic altceva.

Şi precum orice provocare are şi un regulament, iată şi ceea ce ar trebui să respecţi:
-drept mulţumire celui ce te-a nominalizat în postare, lasă un link către blogul lui
– răspunde la toate întrebările primite
– nominalizează la rândul tău alţi 11 bloggeri
– formulează 11 întrebări pentru cei nominalizaţi de tine
-Nu mai adăuga în lista celor nominalizaţi pe cel ce tea nominalizat deja
– trimitele o informaţie la această postare, ca să ştie şi ei despre ce şi cum au de făcut

Mă sustrag regulamentului, dar întrebări şi bloguri nu prea mai am de unde să adaug. Majoritatea blogurilor ce le citesc au primit deja această temă, aşa că aş nominaliza doar pe Irina .

Voi ce puteţi spune despre voi în câteva cuvinte?

Scrie-mi aici şi îţi voi răspunde